دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده
است.
۳ کلید اصلی در تولید محتوای جذاب
برچسبهابازار یابی محتوا تولید محتوا
هیچ چیزی خسته کنندهتر از این نیست که ساعتها صرف تولید محتوایی کنید که امیدوار باشید بعد از انتشار آن پیام شما در مطلب توسط خواننده نادیده گرفته شود. برای بهینه سازی دسترسی به مخاطبان و این که مطمئن شوید خوانندگان با پیام شما ارتباط برقرار میکنند، محتوای شما باید برای خواننده جدید و هیجان انگیز باشد.
مانند یک رمانی که نمیتوان از خواندن آن صرف نظر کرد یا یک محتوای جذاب در یک مجله، محتوای شما باید خواننده را جذب کند تا ترغیب شوند تا انتهای مطلب شما را بخوانند. خوشبختانه نیازی نیست که هیچ آموزشی ببینید یا تجربه خاصی در این زمینه داشته باشید تا محتوایی جذاب تولید کنید تا خوانندگان شما تا کلمه آخر مطلب شما را بخوانند. در این مقاله چند نکته و ترفند برای پیاده سازی روی محتوای موفقیت آمیز شما وجود دارد:
۱) مکالمه کنید
محتوای
هنگامی که در حال ارائه یک بینش درباره یک موضوع فنی یا ارائه نظر شخصی خود در مورد یک نرم افزار هستید، توضیح چگونگی یا ارائه یک محتوای حاوی اطلاعات همیشه بهترین روش برای ایجاد مکالمه و آسانترین راه برای جذب و حفظ خوانندگان است. از زبان محاوره استفاده کنید گویا در حال مکالمه با مخاطبان خود به صورت حضوری هستید.
از خوانندگان خود سوالات کلی بپرسید تا آنها را ترغیب به اندیشیدن درباره مطلب خود کنید. وانمود کنید که در حال مکالمه با دوست خود هستید و خود را در جایگاه مخاطبان خود قرار دهید تا بدین وسیله بتوانید به سوالاتی که ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود پاسخ دهید.
۲) CALL-TO-ACTION قرار دهید
محتوای
یک روش عالی برای ایجاد تعامل بیشتر و ایجاد محتوای جذاب این است که از Call to Action استفاده کنید. یک call to action نیازی نیست به عنوان یک تاکتیک فروش محسوب شود. در واقع درخواستهای شما باید خواننده را متقاعد و علاقمند کند.
از خوانندگان خود درخواست کنید تا یک تکنیک خاصی را در منزل اجرا کنند، کتابهای به آنها معرفی کنید تا اطلاعات بیشتر درباره مطالب شما را با مراجعه به یک کتابخانه کسب کنند یا در سمینارهای رایگان از آنها دعوت به ثبتنام کنید. اینها روشهایی هستند که خوانندگان را تشویق به اقدام و مشارکت میکنند. Call to Action های خود را برای انتهای مطالب خود ذخیره نکنید. خوانندگان خود را با برقراری ارتباط دعوت به اقدام کنید و اطمینان حاصل کنید که کسانی که شروع به خواندن مطالب شما میکنند به اندازه کافی جذب شدهاند تا ارتباط برقرار کنند و تا آخرین واژه مطلب شما را بخوانند.
با این حال اطمینان حاصل کنید که تا چه میزان خوانندگان خود را از محتوای خود دور کردهاید تا برای کسب اطلاعات بیشتر به منابع دیگری رجوع کنند زیرا این موضوع میتواند مشتریان بالقوه شما را پیام اصلی شما دور کند. یک قاعده خوب موفقیت این است که از Call to Actionهای سوالی استفاده کنید تا خوانندگان را تشویق تا از مطلبی که در حال خواندن آن هستند دور بمانند.
مقاله مرتبط:
۱۱ روش Call To Action برای افزایش کلیک و نرخ تبدیل
۳) از تصاویر استفاده کنید
هنگامی که میخواهید محتوا را برای خوانندگان جذابتر کنید و اطمینان حاصل کنید پیام شما به طور واضح بیان شده، تصاویر فوقالعاده مفیدند. آمارها میگویند تقریبا ۴۰ درصد از کاربران آنلاین دیدگاه مثبتتری به تصاویر نسبت به متن در فضای آنلاین دارند. همچنین پستهای ویدئویی حدود ۳ برابر بیشتر نسبت به پستهای بدون ویدئو افراد را جذب میکند.
به همین خاطر توصیه میشود حداقل یک تصویر با کیفیت بالا در هر محتوایی که تولید میکنید، قرار دهید. هر گونه ویدئویی که میتوانید آن را با موضوع خود مرتبط کنید واقعا به جذاب شدن محتوای شما کمک میکند.
مقالات مرتبط:
برای رسیدن به موفقیت کمپین تبلیغاتی خود در کانگورو باید به چه جزئیاتی دقت کرد؟
حتما متوجه شدهاید که اجرای این تکنیکها بسیار آسان است. علاوه بر این موارد، پلتفرم تبلیغاتی کانگورو به شما کمک میکند تا محتوای جذابی که برای خوانندگان خود تولید کردهاید را در سراسر شبکه وب گسترش دهید. کانگورو این امکان را به شما میدهد تا محتوای خود را ترویج دهید و این ترویج بازدهی و جذب مخاطب بالایی برای برند شما به ارمغان میآورد.
No comments:
Post a Comment