Saturday, October 21, 2017

گامی مطمئن در مسیر سئو با بازاریابی محتوا


دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده است.

گامی مطمئن در مسیر سئو با بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا دنیای تبلیغات را به شکل هیجان انگیزی دگرگون کرده است

گامی مطمئن در مسیر سئو با بازاریابی محتوا
گوگل از همان ابتدا اشاره کرده بود تولید محتوای خوب و با کیفیت برای جستجوگرها، رکن اصلی سئو می باشد.

میزان کیفیت محتوا نقش اساسی در رتبه بندی وب سایت ها دارد از این رو مدیران وب سایت ها برای موفقیت در بازاریابی آنلاین مدام در رقابت هستند تا در رتبه بندی گوگل نتیجه مطلوب بگیرند، به همین علت درصدد آن هستند  گامی مطمئن در مسیر سئو با بازاریابی محتوا بردارند.

با وجود انواع استراتژی های بازاریابی در فضای مجازی به طور مثال Google AdWords یا Bing Ads. که با استفاده از کلمات کلیدی خاص در صفحه اول گوگل می آیند اما نتیجه آن نه در سئو سایت ها تاثیر دارد و نه اعتباری از گوگل می گیرند اما بازاریابی محتوا دنیای تبلیغات را به شکل هیجان انگیزی دگرگون کرده است، بطوریکه با رویکرد استراتژیکی با تولید محتوای سازگار با نوع مخاطب باعث حفظ و جذب مخاطب می شود.

مقالات و وبلاگ ها نمونه هایی از ایجاد بازاریابی محتوا هستند و پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی محتوا، تولید محتوایی با کیفیت و آموزنده است و همین امر باعث حس اعتماد در مخاطب می شود.

از دیگر مزایای بازاریابی محتوا می توان به این موارد اشاره کرد:
⚫️ بهبود دید به نام تجاری
⚫️ حفظ رابطه ای بلند مدت با مخاطب ایجاد می کند
⚫️ شما را به عنوان متخصص در کسب و کارتان نشان می دهد

⚫️ باعث افزایش ترافیک سایت و تعداد یوزرها می شود
⚫️ مشتریان بالقوه را به خرید محصولات مشتاق می کند
⚫️ اعتبار سایت را بالا می برد و به دنبال آن ایجا اعتماد در بین مشتریان می کند

گامی مطمئن در مسیر سئو با تولید محتوا



چگونه SEO و بازاریابی محتوا مکمل هم هستند؟

سئو در مورد نمایش وب سایت ها در موتور های جستجو می باشد، در حالی که بازاریابی محتوا در مورد اطلاعات با ارزشی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به عنوان مثال اگر صفحات وب سایتی توسط موتور های جستجو گر درست ایندکس گذاری نشوند، برای حل این مسئله باید از تیم متخصص سئو و بازاریابی محتوا با هم استفاده کرد.

بطوریکه پیدا کردن کلید واژه هایی موثر، ارتباط مستقیم سئو و بازاریابی محتوا است، یعنی اگر محتوایی با کیفیت باشد اما در موتور های جستجو پیدا نشود مشکل را باید در کلید واژه دانست، درواقع انتخاب کلید واژه برای محتوا، می توان گفت شرط مهمی برای رسیدن به هدف بازاریابی آنلاین است.


نتیجه

در بازاریابی محتوا سعی کنید محتوایی تولید کنید که باعث رضایت کاربران و ایجاد انگیزه به پیگیری در آنها شود و همچنین با یک کلید واژه خاص و مرتبط با کسب و کارتان و استفاده متداول از آن در دیگر مقالاتتان شانس رتبه وب سایتتان را در نتایج جستجو بالا ببرید و در نهایت مطمئن باشید تاثیر مثبتی در بازاریابی کسب و کارتان می گذارد.

No comments:

Post a Comment