Saturday, October 21, 2017

چگونه در اینستاگرام فالوورهای رایگان به دست آوریم؟

دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده است.

چگونه در اینستاگرام فالوورهای رایگان به دست آوریم؟
 اینستاگرام یکی از پلتفرم های اجتماعی محبوب در میان ایرانیان است. این روزها 

بیشتر شرکت ها و کسب وکارها ، صفحه رسمی بر روی این شبکه اجتماعی دارند و به دنبال جذب فالوور بیشتر بدون خرج هزینه های گزاف هستند. با وجود 800 میلیون کاربری که از این رسانه اجتماعی استفاده می کنند، شما قادر خواهید بود مشتریان خود را هدف قرار دهید و نتایج خیلی خوبی از کسب وکار خود بگیرید.  در این مقاله قصد داریم 12 روش موجود برای جذب فالوورهای بیشتر به اکانت اینستاگرام را بدون صرف هزینه با هم مرور کنیم. پس همراه برند 20 باشید.


 استوری های اینستاگرام را ایجاد کنید:

 بر اساس گفته متخصصان بازاریابی در اینستاگرام، ایجاد استوری در این پلتفرم اجتماعی می تواند شانس  دیده شدن اکانت در صفحه کاوش(Explore page) اینستاگرام را افزایش دهد.  این گزینه یکی از اهدافی است که همه افراد به دنبال آن هستند. حتما از خود می پرسید چرا؟ زمانی که صحبت از استوری به میان می آید، اینستاگرام به طور مستقیم با اسنپ چت رقابت می کند . به همین خاطر الگوریتم های اینستاگرام افرادی که از این قابلیت استفاده می کنند را شناسایی می کند و اهمیت بیشتری به آن ها می دهد. یکی از شرکت هایی که از استوری های اینستاگرام به خوبی استفاده کرده است موسسه ملی بکستبال است . این شرکت به طور مکرر پست هایی در مورد تمرینات NBA  و سایر موارد منتشر می کند.

 صورت خود را نشان دهید:

بر اساس پژوهش های انجام شده توسط سایت Georgia Tech، پست های اینستاگرامی که در برگیرنده تصویر صورت افراد هستند 38 درصد لایک بیشتر و 32 درصد کامنت بیشتری نسبت به پست هایی که چنین ویژگی ندارند تولید می کنند.

 با تاثیرگذاران صنعت خود مشارکت داشته باشید و شبکه ای تشکیل دهید:

 ایجاد شبکه و ترویج محتوا یکی از ابزارهای قدرتمند در دنیای امروز است. ساخت شبکه قوی با تاثیرگذارانی که در صنعت شما کار می کنند می تواند یک روش طبیعی برای  توسعه فالوورها باشد. چرا؟ مخاطبان تاثیرگذاران تمایل مشابهی با فالوورهای شما دارند.  شبکه سازی می تواند بهترین گزینه برای توسعه کار شما باشد. در گروه های فیس بوکی ، گروه های لینکداین و سایر شبکه های اجتماعی به دنبال تاثیرگذاران صنعت خود باشید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را دوباره پست کنید:

 این نوع پست می تواند پستی باشد که مشتریان بر اساس محصولات و خدمات شما می نویسند و از تجربه خود در این باره می گویند. پست دوباره چنین محتوایی زمانی که برند می خواهد اکانت خود را توسعه دهد بسیار عالی خواهد بود.افراد به گفته  سایرین اعتماد بیشتری دارند. با پست مطالب مشتریانی که از محصولات یا خدمات شما راضی بوده اند می توانید قانون اثبات اجتماعی را به کار ببرید و به طور طبیعی اعتماد بین خود و مخاطبان را ایجاد کنید.

 از گزینه لایو در اینستاگرام استفاده کنید:

هم فیس بوک و هم اینستاگرام، تاکید زیادی بر روی  ویدئوهای زنده دارند. به همین خاطر است که این پلتفرم توجه ویژه ای به استفاده از گزینه لایو دارد. اینکار می تواند شانس دیده شدن در صفحه کاوش را بیشتر کند.

 کسب وکارها و موقعیت ها را تگ کنید:

 تگ کردن می تواند یک گزینه خوب برای دیده شدن شما باشد. تگ کردن موقعیت ها یا کسب وکارهایی که از آن ها بازدید کرده اید می تواند شانس اشتراک گذاری یا لایک صفحات توسط آن ها را بیشتر کند. در این شرایط محتوای شما جلوی چشم مخاطبان آن کسب وکارها قرار خواهد گرفت.

 بهترین زمان ارسال پست برای کسب وکار خود را بیابید:

زمانی که صحبت از ارسال پست برای کسب وکارها به میان می آید، یک الگوی واحد نمی تواند برای همه کسب وکارها مفید باشد. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید مدنظر قرار گیرد. از جمله این فاکتورها، منظقه زمانی، عادت های تعاملی مخاطبان و عادت های گشت و گذار آن هاست. با بررسی و مرور Instagram Insights، قادر خواهید بود زمان بهینه برای ارسال پست را پیدا کنید و بیشترین تعامل را از مخاطبان به دست آورید. برای دسترسی به Instagram Insights، باید اکانت معمولی خود را به اکانت تجاری(business) تبدیل کنید.

مسابقات و رویدادها را میزبانی کنید:

برخی از اوقات، موثرترین راه حل ساده ترین آن است. برای افزایش تعامل  می توانید  به مخاطبان خود دلیلی برای مشارکت در اکانت خود را بدهید. با ارائه محصولات رایگان، مشاوره رایگان یا میزبانی یک رویداد  تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. تا جایی که می توانید خلاقانه رفتار کنید.

 از هشتگ ها به نفع خود استفاده کنید:

ترکیبی از  هشتگ های محبوب، با رقابت متوسط و کوچک تر را انتخاب کنید. اینکار شما را مطمئن می سازد تعداد مشتریان احتمالی که محتوای موجود را می بینند افزایش پیدا می کند. به خاطر داشته باشید که نباید کپشن های خود را با صدها هشتگ پر کنید. اینکار شما را تبدیل به اسپم می کند. 10 الی 15 هشتگ کافیست.

 از مخاطبان بخواهید دوستان خود را تگ کنند:

 برخی از اوقات یک درخواست ساده می تواند ترفند خوبی برای کسب وکار شما باشد. از مخاطبان خود بخواهید دوستان خود را تگ کنند . اینکار اثر موجی خواهد داشت و می تواند تعداد فالوورها را بیشتر کند.

 ببینید فالوورها دوست دارند چه چیزی به دست آورند:

زمانی را بررسی اکانت های اینستاگرام که فالوورهای فعالی دارند اختصاص دهید. ببنید چه محتوایی بیشترین تعامل را داشته است، عادت های مخاطبان چیست و چه چیزی را بیشتر دوست دارند.

در پست های خود برندها و اکانت های بزرگ را تگ کنید:

 تنها اکانت هایی را بر روی پست های خود تگ کنید که  به طور مستقیم به اکانت شما مرتبط هستند.اگر پست شما به برند یا اکانت افراد مرتبط نیست، تگ کردنشان باعث ایجاد اسپم می شود.  با تگ کردن درست  اکانت های بزرگ تر، می توانید خود را جلوی دید مخاطبان مناسب قرار دهید

No comments:

Post a Comment