دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده
است.
۵ تعهد موثر که بازاریابان محتوا در سال ۲۰۱۷ باید انجام دهند
برچسبهااهداف بازاریابی, بازاریابی محتوا, محتوا
در سال ۲۰۱۷ به جای سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا، بهتر است با اتخاذ چند راهحل از بازاریابی محتوا سال ۲۰۱۷ را به یکی از موثرترین سالهای عمر کسب و کار خود تبدیل کنید.
۱) ‘من فقط یک محتوای هدفدار تولید میکنم’
ما بازاریابان خیلی شنیدهایم که همه در بازاریابی محتوایی سرمایه گذاری میکنند ولی پیام اصلی این موضوع را فراموش کردهایم: که محتوایی که ما تولید میکنیم هدف مشخصی دارد.
تصور کنید که یک مقاله خواندهاید با این موضوع: در هفته یک پست وبلاگ منتشر کنید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود. این کار را انجام میدهید ولی هدف مشخصی ندارید. شما هر آنچه را که دوست دارید درباره آن بنویسید را منتشر میکنید.
حال تصور کنید یکی از رقبای شما نیز در هفته یک پست وبلاگ منتشر میکند، اما از محتوا برای تقویت کمپینهای بازاریابی خود با تکیه بر فاکتورهای هدفمندی کلیدواژه، سطوح روند فروش و CTAهای از پیش تعیین شده، کمک میگیرد.
قطعا دریافتهاید که چه کسی در اینجا نتایج بهتری کسب میکند.
متعهد باشید که از این پس هیچ محتوایی تولید نکنید مگر آن که تعیین کنید برای چه هدفی آن را تولید میکنید و انتظار دارید کدام یک از اهداف بازاریابی شما در کسب و کارتان را محقق کند.
۲) ‘من انواع محتواهایی را تولید میکنم که مخاطب من با آن در تعامل است’
بازاریابی
پستهای وبلاگ عالی هستند – مگر اینکه مخاطبان شما هرگز وبلاگ شما را نخوانند. در سال ۲۰۱۷ متعهد شوید که در جاهایی محتوا تولید کنید که مخاطب شما در آنجا حضور دارد و با آنها در آنجا ارتباط برقرار کنید.
پس چگونه میتوانید به آنها دسترسی یابید؟ تا حدودی این بستگی به مخاطب و پلتفرمهای مورد استفاده شما دارد. در شبکههای اجتماعی مختلف امتحان کنید. مخاطب شما با کدام یک از پلتفرمهای شما بیشتر در تعامل است. آنها را بیابید و انرژی خود را صرف آن پلتفرم کنید.
مقالات مرتبط:
۳ راهکار بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در یک وبلاگ
۵ روش عالی برای اینکه افراد محتوای شما را به اشتراک بگذارند
۳) ‘من استراتژی خود را مستند میکنم’
بازاریابی
طبق تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا (CMI)، موثرترین بازاریابان محتوا کسانی هستند که یک استراتژی مستند دارند. جو پالیزی میگوید:
“تحقیقات ما نشان میدهد که سازمانهایی که استراتژی دارند و به طور مداوم آن را بررسی میکنند، احتمال بیشتری دارد که موفق شوند. با این که احتمال دارد شما فکر کنید که یک مسئله مبتدی است اما این طور نیست. ما همچنان بر روی کمپینها و محصولات خود تمرکز میکنیم، در صورتی که بهتر است برای آن محصول و خدمات خود ارزش آفرینی کنیم.”
مقالات مرتبط:
۴ قدم ساده برای ساختن یک استراتژی بازاریابی محتوایی موثر
یک استراتژی بازاریابی محتوایی خوب چه ویژگیهایی دارد؟
۴) ‘من سطح دسترسی محتوای خود را محدودتر میکنم’
ممکن است فکر کنید که اگر محتوای خود را به صورت گسترده در معرض دید قرار دهید، خوانندگان بیشتری جذب مطلب شما خواهند شد. اما واقعیت این است که اگر سعی کنید به تمامی افراد دسترسی یابید در واقع به هیچ کس دسترسی نمییابید.
به این موضوع فکر کنید که مخاطب شما چه میخواهد که برای آنها مهیا کنید.
مقالات مرتبط:
پنج روش هوشمندانه برای دسترسی بیشتر به محتوای شما
چهار روش تولید محتوا برای دسترسی به مخاطبان بیشتر و افزایش مشارکت آنها
۵) ‘من در تبلیغات محتوا سرمایه گذاری میکنم’
اگر محتوای هدفدار تولید کنید و برای مخاطب هدف خود تولید کنید، اگر برای تبلیغ این محتوا سرمایه گذاری نکنید، محتوای شما دیده نمیشود. شما میتوانید با استفاده از پلتفرم تبلیغاتی کانگورو در محتوای خود سرمایه گذاری کنید تا محتوای منحصر بفردی که تولید میکنید دیده شود. مخاطبان هدف شما از طریق کانگورو میتوانند محتوای شما را بیابند و با شما و برندتان در تعامل باشند. پس همین حالا از طریق کانگورو در محتوای خود سرمایه گذاری کنید تا به نتایج مطلوب کسب و کار خود دست یابید.
No comments:
Post a Comment