Saturday, October 14, 2017

تولید محتوا کاربر پسند


دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده است.

تولید محتوا کاربر پسند
باید دقت کنید که محتوایی که تولید می کنید با اهداف شرکت نباید تضاد داشته باشد . پس باید در قدم اول مختطبان خود را بشناسید . در این مقاله روش های لازم برای تولید محتوای کاربر پسند را بازگو می کنیم :
۱- از طرف خودتان صحبت کنید نه از طرف شرکت
یکی از اشتباهات رایج شرکت ها این است که پست های وبلاگ های خود را از زبان شرکت می نویسند ، این کار باعث انتقال بی تجربگی شما در این حرفه به مخاطب می شود .
استفاده کردن از ضمایر «من » یا «ما» باعث افزایش تاثیر مقاله شما می شود.
۲- با یک داستان شخصی آغاز کنید
اغلب مردم علاقه دارند که داستان بخوانند پس مقاله یا محتوای خود را با یک داستان یا تجربه شخصی آغاز کنید و بعد موضوع را به کسب و کار مربوط خودتان سوق دهید.چرا که بهترین راه برای افزایش مهارت خواندن اشتباهات و تجربیات دیگران است.
۳- تولید محتوا در زمان نیاز بهترین استراتژی تولید محتوا است
برای داشتن مخاطبان ماندگار لازم است که همواره درباره ی یک موضوع محتوا تولید کنید. یکی از اشتباهات این است که محتواهای تولید شده هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند.
۴- عکس شاخص محتوا باید جالب باشد
عکس شاخص توجه مخاطب را در دید اول جذب می کند. بنابراین هرچقدر جذاب‌تر باشد، مخاطبان بیشتری جذب خواهد کرد.
۵- در مورد مطالبی محتوا تولید کنید که شما را آزار می‌دهند
انسان ها معمولا در مورد موضوعاتی که آن ها را آزار می دهند صحبت می کنند که در این مواقع شور و اشتیاق بیشتری برای تولید محتوا دارند، برای انتخاب تیتر چنین محتوایی می توانید بگویید که چرا شرایط فعلی موضوعی از نظرتان نامساعد است و چه پیشنهادی برای بهتر شدن آن دارید. اگر چنین محتوایی را با لحن خودتان بنویسید مخاطبان این موضوع را درک می‌کنند و با محتوای شما درگیر می‌شوند.
۶- برای پیدا کردن ایده‌های جدید، مانند بچه‌ها فکر کنید
بچه ها هیچ محدودیتی برای حرف‌هایی که می‌زنند قائل نمی‌شوند. شما نیز باید همین کار را برای تولید محتوا انجام دهید.

No comments:

Post a Comment