دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده
است.
راهنمای تولید محتوای همیشه سبز برای افراد مبتدی
محتوای همیشه سبز
شاید بارها و بارها واژه محتوای همیشه سبز را شنیده باشید. حالا سوال اینجاست که محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان از این نوع محتوا به نفع استراتژی بازاریابی محتوایی استفاده کرد؟ محتوای همیشه سبز نوعی محتواست که همیشه مرتبط می ماند و به زمان وابسته نیست و می توان سال ها بعد از انتشارش، ترافیک زیادی به کمک آن به سمت سایت جذب کرد. در این مقاله قصد داریم فرمت هایی را فهرست کنیم که این رویکرد را به خوبی تکمیل می کند و می تواند برای کسب وکارتان بسیار مفید باشد. پس همراه برند 20 باشید.
محتوای همیشه سبز چیست؟
همانطور که در ابتدای مقاله نیز بیان کردیم محتوای همیشه سبز محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجوست که به طور مستمر مرتبط است و برای مدت زمان طولانی برای خوانندگان تازه باقی می ماند. شاید با خودتان فکر کنید که همه محتواهای آنلاین پایدار و دائمی هستند . اما محتوای همیشه سبز کمی متفاوت است. این نوع محتوا سال ها بعد از انتشارش، مرتبط باقی می ماند و با گذشت زمان ترافیک جستجوی آن بیشتر می شود.
فرمت های رایج محتوای همیشه سبز:
برخی از فرمت هایی که برای این نوع محتوا می توان در نظر گرفت را در ادامه با هم مرور می کنیم:
فهرست ها
نکات و ترفندها
محتوایی که برای بیان چگونگی انجام کارها تولید می شود.
مرور و نظرسنجی در مورد محصولات
برخی از ویدئوها
نوشتن مقاله در این فرمت ها به طور خودکار محتوای همیشه سبز تولید نمی کند اما این نوع محتواها بیشتر از سایر محتواهای موجود می توانند برای همیشه باقی بمانند. ویدئوهای عملی می توانند اطلاعات مفیدی فراهم کنند. خوب حالا که برخی از فرمت های کلیدی برای ایجاد محتوای همیشه سبز را درک کردید باید بدانید چگونه می توانید این فرمت ها را در عمل به کار ببرید.
روش هایی برای ایجاد محتوا یا وبلاگ همیشه سبز:
به سوالاتی که به طور مکرر از طرف کاربران و پرسوناها پرسیده می شود پاسخ دهید.
نکات و ترفندهایی در مورد صنعت خود بنویسید.
مفاهیم رایج صنعت که می تواند برای برخی از خوانندگان سردرگم کننده باشد را توضیح دهید.
نمونه هایی از محتوای همیشه سبز:
در ادامه برخی از انواع محتواهای همیشه سبز را در صنایع مختلف با هم مرور می کنیم:
راهنمای ضروری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی: این گزینه می تواند حوزه خوبی از این نوع بازاریابی را پوشش دهد و برای افرادی که در توسعه و اجرای کمپین در رسانه های اجتماعی تازه کار هستند ارزشمند باشد.
چگونه از سگ کوچک خود مراقبت کنیم؟ حیوانات و اینترنت ارتباط بسیار قوی با هم دارند اما محتوای این چنینی می تواند سرگرم کننده باشد و برای افرادی که از حیوانات خانگی مراقبت می کنند مفید واقع گردد.
10 روش برای استفاده از شکلات داغ: زمانی که هوا سردرتر می شود پست های این چنینی می تواند ترافیک بسیار زیادی وارد سایت کند.
البته همه این موضوعات نمی توانند به کسب وکار شما مرتبط باشند. باید محتوایی ایجاد کنید که ارزشی برای مخاطبان هدف داشته باشد. بخش دشوار تولید محتوای همیشه سبز این است که اغلب موضوعات محبوب هر صنعتی در حال حاضر پوشش داده شده و هزاران نفر در مورد آن صحبت کرده اند. در چنین شرایطی باید محتوای منحصر به فرد خود را در این حوزه بنویسید یا از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. این موضوع باعث می شود محتوای شما ارزشمندتر باشد و در نتایج جستجو بیشتر دیده شود.
چه چیزی محتوای همیشه سبز در نظر گرفته نمی شود؟
خوب حالا اجازه بدهید ببینیم چه چیزی محتوای همیشه سبز محسوب نمی شود.
مقالات خبری
آمارها یا گزارش هایی که خیلی سریع قدیمی می شوند
مقالاتی که بر روی ترندهای اخیر تمرکز دارند
ترندهای اخیر در مورد صنعت پوشاک و فشن
به خاطر داشته باشید که محتوای همیشه سبز تاریخ انقضای واقعی ندارد و می تواند ارزش خود را برای طولانی مدت حفظ کند.
نکات و ترفندهایی برای نوشتن محتوای همیشه سبز:
خوب حالا که این نوع محتوا را می شناسید، می توانید از نکات زیر برای تولید آن استفاده کنید:
کلیدواژه های مناسبی انتخاب کنید: بهترین گزینه برای نوشتن این نوع محتواها، استفاده از کلمات کلیدی طولانی است. بهتر است تحقیق بر روی کلیدواژه ها را هرچه سریع تر آغاز کنید.
محتوای خود را برای سئو بهینه سازی کنید: بعد از اینکه کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو را فراموش نکنید. Alt را به تصاویر خود اضافه کنید، کلمه کلیدی را در عنوان و آدرس و بدنه متن قرار دهید اما بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید.
برای افراد مبتدی متن بنویسید: ممکن است بخواهید مطالب خود را برای افراد حرفه ای به اشتراک بگذارید اما بهتر است همین کار را برای افراد مبتدی انجام دهید.
از زبانی که کاملا فنی است اجتناب کنید: افراد مبتدی چنین زبانی را به طور کامل درک نمی کنند. پس از این زبان استفاده نکنید.
محتوای همیشه سبز تنها مسیر برای موفقیت نیست:
این نوع محتوا بسیار عالی است اما فکر نکنید که چنین محتوایی تنها چیزی است که نیاز دارید. محتوای موضوعی و منظم می تواند بسیار مهم باشد. این نوع محتواها برای بازاریابی کوتاه مدت عالی است. بهترین استراتژی بازاریابی محتوایی در برگیرنده ترکیبی از پست های همیشه سبز و مقالات موضوعی است.
وبلاگ خود را زیر پست های همیشه سبز دفن نکنید:
نباید سایت خود را با این نوع محتوا پر کنید. اگر محتوایی را منتشر کنید و آن را فراموش نمایید قادر نخواهید بود نتایج مدنظر را از آن بگیرید. باید تلاش خود را برای برجسته کردن محتوای ارزشمند همیشه سبز قرار دهید تا کاربر دسترسی سریعی به آن داشته باشد. به کمک روش های زیر می توانید اینکار را انجام دهید:
صفحات راهنمای آموزشی بر روی سایت ایجاد کنید که مبتدیان را هدف قرار می دهد
پست های وبلاگی همیشه سبز را در سایدبار برجسته کنید یا بنری در صفحه اصلی ایجاد نمایید.
به صورت دوره ای پست های همیشه سبز خود را دوباره اجرا کنید.
کمپین رسانه اجتماعی را در مورد محتوا ایجاد کنید.
ایده های بیشتر برای تولید محتوای همیشه سبز:
شاید هنوز ایده ای در مورد تولید چنین محتوایی نداشته باشید. لیست زیر می توانید در تصمیم گیری به شما کمک کند. ایجاد چنین محتوایی باید هدف مداوم و پایدار شما برای کسب وکارتان باشد. فهرست زیر را مرور کنید تا بتوانید از این ها ایده بگیرید.
پژوهش های اصلی
مطالعات موردی موفق
نحوه انجام کارها برای افراد مبتدی
نحوه انجام کارها برای افراد پیشرفته
چک لیست نحوه انجام کارها
چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم؟
چگونه کاری را انجام دهیم؟
فهرست منابع
بهترین لیست ابزارهای پولی و رایگان
بهترین کتاب ها برای اهداف سبز
اشتباهات رایج در حوزه خاص
تاریخچه یک محصول یا موضوع
بهترین و بدترین تمرینات برای رسیدن به هدف خاص
واژه نامه کاملی از موضوعات
هر چیزی که باید افراد در مورد یک موضوع بدانند.
محتوای همیشه سبز
شاید بارها و بارها واژه محتوای همیشه سبز را شنیده باشید. حالا سوال اینجاست که محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان از این نوع محتوا به نفع استراتژی بازاریابی محتوایی استفاده کرد؟ محتوای همیشه سبز نوعی محتواست که همیشه مرتبط می ماند و به زمان وابسته نیست و می توان سال ها بعد از انتشارش، ترافیک زیادی به کمک آن به سمت سایت جذب کرد. در این مقاله قصد داریم فرمت هایی را فهرست کنیم که این رویکرد را به خوبی تکمیل می کند و می تواند برای کسب وکارتان بسیار مفید باشد. پس همراه برند 20 باشید.
محتوای همیشه سبز چیست؟
همانطور که در ابتدای مقاله نیز بیان کردیم محتوای همیشه سبز محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجوست که به طور مستمر مرتبط است و برای مدت زمان طولانی برای خوانندگان تازه باقی می ماند. شاید با خودتان فکر کنید که همه محتواهای آنلاین پایدار و دائمی هستند . اما محتوای همیشه سبز کمی متفاوت است. این نوع محتوا سال ها بعد از انتشارش، مرتبط باقی می ماند و با گذشت زمان ترافیک جستجوی آن بیشتر می شود.
فرمت های رایج محتوای همیشه سبز:
برخی از فرمت هایی که برای این نوع محتوا می توان در نظر گرفت را در ادامه با هم مرور می کنیم:
فهرست ها
نکات و ترفندها
محتوایی که برای بیان چگونگی انجام کارها تولید می شود.
مرور و نظرسنجی در مورد محصولات
برخی از ویدئوها
نوشتن مقاله در این فرمت ها به طور خودکار محتوای همیشه سبز تولید نمی کند اما این نوع محتواها بیشتر از سایر محتواهای موجود می توانند برای همیشه باقی بمانند. ویدئوهای عملی می توانند اطلاعات مفیدی فراهم کنند. خوب حالا که برخی از فرمت های کلیدی برای ایجاد محتوای همیشه سبز را درک کردید باید بدانید چگونه می توانید این فرمت ها را در عمل به کار ببرید.
روش هایی برای ایجاد محتوا یا وبلاگ همیشه سبز:
به سوالاتی که به طور مکرر از طرف کاربران و پرسوناها پرسیده می شود پاسخ دهید.
نکات و ترفندهایی در مورد صنعت خود بنویسید.
مفاهیم رایج صنعت که می تواند برای برخی از خوانندگان سردرگم کننده باشد را توضیح دهید.
نمونه هایی از محتوای همیشه سبز:
در ادامه برخی از انواع محتواهای همیشه سبز را در صنایع مختلف با هم مرور می کنیم:
راهنمای ضروری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی: این گزینه می تواند حوزه خوبی از این نوع بازاریابی را پوشش دهد و برای افرادی که در توسعه و اجرای کمپین در رسانه های اجتماعی تازه کار هستند ارزشمند باشد.
چگونه از سگ کوچک خود مراقبت کنیم؟ حیوانات و اینترنت ارتباط بسیار قوی با هم دارند اما محتوای این چنینی می تواند سرگرم کننده باشد و برای افرادی که از حیوانات خانگی مراقبت می کنند مفید واقع گردد.
10 روش برای استفاده از شکلات داغ: زمانی که هوا سردرتر می شود پست های این چنینی می تواند ترافیک بسیار زیادی وارد سایت کند.
البته همه این موضوعات نمی توانند به کسب وکار شما مرتبط باشند. باید محتوایی ایجاد کنید که ارزشی برای مخاطبان هدف داشته باشد. بخش دشوار تولید محتوای همیشه سبز این است که اغلب موضوعات محبوب هر صنعتی در حال حاضر پوشش داده شده و هزاران نفر در مورد آن صحبت کرده اند. در چنین شرایطی باید محتوای منحصر به فرد خود را در این حوزه بنویسید یا از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. این موضوع باعث می شود محتوای شما ارزشمندتر باشد و در نتایج جستجو بیشتر دیده شود.
چه چیزی محتوای همیشه سبز در نظر گرفته نمی شود؟
خوب حالا اجازه بدهید ببینیم چه چیزی محتوای همیشه سبز محسوب نمی شود.
مقالات خبری
آمارها یا گزارش هایی که خیلی سریع قدیمی می شوند
مقالاتی که بر روی ترندهای اخیر تمرکز دارند
ترندهای اخیر در مورد صنعت پوشاک و فشن
به خاطر داشته باشید که محتوای همیشه سبز تاریخ انقضای واقعی ندارد و می تواند ارزش خود را برای طولانی مدت حفظ کند.
نکات و ترفندهایی برای نوشتن محتوای همیشه سبز:
خوب حالا که این نوع محتوا را می شناسید، می توانید از نکات زیر برای تولید آن استفاده کنید:
کلیدواژه های مناسبی انتخاب کنید: بهترین گزینه برای نوشتن این نوع محتواها، استفاده از کلمات کلیدی طولانی است. بهتر است تحقیق بر روی کلیدواژه ها را هرچه سریع تر آغاز کنید.
محتوای خود را برای سئو بهینه سازی کنید: بعد از اینکه کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو را فراموش نکنید. Alt را به تصاویر خود اضافه کنید، کلمه کلیدی را در عنوان و آدرس و بدنه متن قرار دهید اما بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید.
برای افراد مبتدی متن بنویسید: ممکن است بخواهید مطالب خود را برای افراد حرفه ای به اشتراک بگذارید اما بهتر است همین کار را برای افراد مبتدی انجام دهید.
از زبانی که کاملا فنی است اجتناب کنید: افراد مبتدی چنین زبانی را به طور کامل درک نمی کنند. پس از این زبان استفاده نکنید.
محتوای همیشه سبز تنها مسیر برای موفقیت نیست:
این نوع محتوا بسیار عالی است اما فکر نکنید که چنین محتوایی تنها چیزی است که نیاز دارید. محتوای موضوعی و منظم می تواند بسیار مهم باشد. این نوع محتواها برای بازاریابی کوتاه مدت عالی است. بهترین استراتژی بازاریابی محتوایی در برگیرنده ترکیبی از پست های همیشه سبز و مقالات موضوعی است.
وبلاگ خود را زیر پست های همیشه سبز دفن نکنید:
نباید سایت خود را با این نوع محتوا پر کنید. اگر محتوایی را منتشر کنید و آن را فراموش نمایید قادر نخواهید بود نتایج مدنظر را از آن بگیرید. باید تلاش خود را برای برجسته کردن محتوای ارزشمند همیشه سبز قرار دهید تا کاربر دسترسی سریعی به آن داشته باشد. به کمک روش های زیر می توانید اینکار را انجام دهید:
صفحات راهنمای آموزشی بر روی سایت ایجاد کنید که مبتدیان را هدف قرار می دهد
پست های وبلاگی همیشه سبز را در سایدبار برجسته کنید یا بنری در صفحه اصلی ایجاد نمایید.
به صورت دوره ای پست های همیشه سبز خود را دوباره اجرا کنید.
کمپین رسانه اجتماعی را در مورد محتوا ایجاد کنید.
ایده های بیشتر برای تولید محتوای همیشه سبز:
شاید هنوز ایده ای در مورد تولید چنین محتوایی نداشته باشید. لیست زیر می توانید در تصمیم گیری به شما کمک کند. ایجاد چنین محتوایی باید هدف مداوم و پایدار شما برای کسب وکارتان باشد. فهرست زیر را مرور کنید تا بتوانید از این ها ایده بگیرید.
پژوهش های اصلی
مطالعات موردی موفق
نحوه انجام کارها برای افراد مبتدی
نحوه انجام کارها برای افراد پیشرفته
چک لیست نحوه انجام کارها
چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم؟
چگونه کاری را انجام دهیم؟
فهرست منابع
بهترین لیست ابزارهای پولی و رایگان
بهترین کتاب ها برای اهداف سبز
اشتباهات رایج در حوزه خاص
تاریخچه یک محصول یا موضوع
بهترین و بدترین تمرینات برای رسیدن به هدف خاص
واژه نامه کاملی از موضوعات
هر چیزی که باید افراد در مورد یک موضوع بدانند.
No comments:
Post a Comment