دوستان عزیز این مطلب از سایت "وب گستر سپنتا" اسنجا نقل می شود.
محتوای بصری چیست؟
یکی از اساسی ترین ارکان بازایابی در بازاریابی شبکه های اجتماعی تولید محتوا ی بصری است زیرا این محتوا مشتریان زیادی را جذب خود می کند
آیا شما از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟آیا صفحه پروفایل شخصی در شبکه های اجتماعی ساخته اید؟آیا برای بهبود دیجیتال مارکتینگ خود از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟آیا با محتوای بصری و خبری آشنایی دارید؟
آشنایی با محتوای بصری
حتما تا به حال هر یک از شما با شبکه های مختلف اجتماعی کار کرده اید و یا یک صفحه شخصی برای خود ساخته اید.با گذری بر صفحات و پیج های مختلف دیگر دیدیم که محتوای بصری درخواست کننده و دنبال کننده بسیاری دارد .آیا میدانستید که تأثیرگذاری محتوای بصری در ایجاد ارتباط با دنبال کنندگان ثابت یا حتی بازدیدکنندگان اتفاقی صفحه شما که تنها برای یک بار وارد آن شدهاند، ۵ برابر بیشتر از محتوای غیر بصری است؟ خواه این محتوا بصری یک عکس باشد یا یک ویدئو تأثیرگذاری و برقراری ارتباط آن با مخاطب بصورت فوری است.
روش های مختلف ایجاد محتوای بصری
اگر نگران این هستید که چگونه یک محتوای بصری دست اول تولید کنید،بهتر استبدانید که برخلاف تصور عموم کار زمان بری نخواهد بود حتی گاها ممکن است از تولید محتوا ی غیر بصری راحت تر باشد. محوریت شبکههای اجتماعی همه و همه در رابطه با اجتماعات مردمی هستند، پس یکی از بهترین و آسانترین راهها درخواست از مردم و به عبارتی مخاطبین شما برای تهیه تصویر یا ویدئو مرتبط با فعالیت و برند شما و ارسال آنها جهت استفاده حتی با نام خود آنها در محتوای تولید شما است. این روش موثر یکی از بهترین استراتژی های جذب دنبال کننده گان است. شما توسط این روش می توانید برندینگ خود را گسترش داده و به بخش بازاریابی و فروش خود کمک می کند و مشتریان زیادی خواهید داشت مشتری که با رضایت و خوشحالی اقدام به تهیه و ارسال عکسی از کیک عروسی خودش که از فروشگاه شما تهیهکرده میکند، درواقع به تمامی دوستان خودش در آن شبکه اعلام میکند که شما عرضهکننده بسیار خوبی هستید و باعث خوشحالی عروس و داماد در مراسم خودشان شدهاید، مطمئناً مردم همچنین چیزی را دوست دارند و از آن استقبال میکنند.
یکی از اساسی ترین ارکان بازایابی در بازاریابی شبکه های اجتماعی تولید محتوا ی بصری است زیرا این محتوا مشتریان زیادی را جذب خود می کند
آیا شما از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟آیا صفحه پروفایل شخصی در شبکه های اجتماعی ساخته اید؟آیا برای بهبود دیجیتال مارکتینگ خود از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟آیا با محتوای بصری و خبری آشنایی دارید؟
آشنایی با محتوای بصری
حتما تا به حال هر یک از شما با شبکه های مختلف اجتماعی کار کرده اید و یا یک صفحه شخصی برای خود ساخته اید.با گذری بر صفحات و پیج های مختلف دیگر دیدیم که محتوای بصری درخواست کننده و دنبال کننده بسیاری دارد .آیا میدانستید که تأثیرگذاری محتوای بصری در ایجاد ارتباط با دنبال کنندگان ثابت یا حتی بازدیدکنندگان اتفاقی صفحه شما که تنها برای یک بار وارد آن شدهاند، ۵ برابر بیشتر از محتوای غیر بصری است؟ خواه این محتوا بصری یک عکس باشد یا یک ویدئو تأثیرگذاری و برقراری ارتباط آن با مخاطب بصورت فوری است.
روش های مختلف ایجاد محتوای بصری
اگر نگران این هستید که چگونه یک محتوای بصری دست اول تولید کنید،بهتر استبدانید که برخلاف تصور عموم کار زمان بری نخواهد بود حتی گاها ممکن است از تولید محتوا ی غیر بصری راحت تر باشد. محوریت شبکههای اجتماعی همه و همه در رابطه با اجتماعات مردمی هستند، پس یکی از بهترین و آسانترین راهها درخواست از مردم و به عبارتی مخاطبین شما برای تهیه تصویر یا ویدئو مرتبط با فعالیت و برند شما و ارسال آنها جهت استفاده حتی با نام خود آنها در محتوای تولید شما است. این روش موثر یکی از بهترین استراتژی های جذب دنبال کننده گان است. شما توسط این روش می توانید برندینگ خود را گسترش داده و به بخش بازاریابی و فروش خود کمک می کند و مشتریان زیادی خواهید داشت مشتری که با رضایت و خوشحالی اقدام به تهیه و ارسال عکسی از کیک عروسی خودش که از فروشگاه شما تهیهکرده میکند، درواقع به تمامی دوستان خودش در آن شبکه اعلام میکند که شما عرضهکننده بسیار خوبی هستید و باعث خوشحالی عروس و داماد در مراسم خودشان شدهاید، مطمئناً مردم همچنین چیزی را دوست دارند و از آن استقبال میکنند.
مزایا محتوای بصری
این کار همچنین موجب هدایت ترافیک بیشتر به وبسایت و شبکه اجتماعی شما و اشتراکگذاری بیشتر محتوایی میشود که محوریت آن برندینگ شما قرار دارد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش علم در عصر حاضر انواع و اقسام گوشی و تبلت و... در بازار عرضه میگردد و این دستگاهه ها به خاطر کوچک بودن و حمل و نقل راحت همیشه در دست افراد وجود دارد و رابطه کاربران با شبکه های اجتماعی را راحت تر ساخته فرض کنید عروسی داماد فرضی بخواهند عکسی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند این کار توسط گوشی های هوشمند امروزی بسیار آسان است، ضمن اینکه میتوانند مسئولیت این تهیه تصویر را بر عهده یک شخص دیگر بگذارند یا حتی پس از تهیه عکس در فرصتی بعد از مراسم اقدام به اشتراکگذاری آن بکنند.
به بازخورد های تولید محتوای مخاطبین خود توجه کنید
یکی از نکات حیاتی در شبکه های اجتماعی توجه به پاسخ دادن و به عبارتی عکسالعمل نشان دادن به هرگونه محتوایی که توسط مشتریان و مخاطبین شما با محوریت شما در این شبکهها تولید میشوند، بسیار اهمیت دارند .بههرحال آن مخاطب و مشتری برای شما زمانی را صرف کرده است و دریافت پاسخ از طرف شما نشان دهنده توجه و اهمیتی است که برای مشتریان و خدمات مشتریان قائل هستید. ضمن اینکه درج یک پاسخ و تشکر در زیر پست آنها بازهم میتواند بطور مضاعف تبلیغ دیگری برای برند شما در بین کسانی که این پست را میبینند باشد.
No comments:
Post a Comment