دوستان عزیز این مطلب از سایت "پابلیشری" اینجا آمده است.
نکاتی برای افزایش فروش از طریق محتوا
اگر به دنبال آن هستید که یک استراتژی بهینه برای محتوای خود ایجاد کنید، شما تنها نیستید. اکثر بازاریابان ارزش مشارکت مخاطبان در محتوای خود را میدانند اما مطمئن نیستند چگونه تلاشهای خود در این زمینه را به فروش تبدیل کنند. در حالی که برخی از صاحبان کمپینها انتظار دارند که محتوا به صورت مستقیم به معاملات منجر شوند، دیگران محتوا را به عنوان وسیلهای برای افزایش آگاهی از برند میبینند. ROI (نرخ بازگشت سرمایه) واقعی محتوا در عین حال در میانه این دو قرار دارد.
اگر به دنبال آن هستید که یک استراتژی بهینه برای محتوای خود ایجاد کنید، شما تنها نیستید. اکثر بازاریابان ارزش مشارکت مخاطبان در محتوای خود را میدانند اما مطمئن نیستند چگونه تلاشهای خود در این زمینه را به فروش تبدیل کنند. در حالی که برخی از صاحبان کمپینها انتظار دارند که محتوا به صورت مستقیم به معاملات منجر شوند، دیگران محتوا را به عنوان وسیلهای برای افزایش آگاهی از برند میبینند. ROI (نرخ بازگشت سرمایه) واقعی محتوا در عین حال در میانه این دو قرار دارد.
درست است که اکثر محتواها به طور مستقیم به خرید منجر نمیشوند، اما زمانی که به درستی انجام شود، با هر داستانی که شما منتشر میکنید باید مصرف کنندگان را به خرید محصولات خود نزدیکتر سازید. در این مقاله ۳ روش برای بهینه سازی محتوا وجود دارد که از همین امروز میتوانید آنها را به کار برید.
چهارچوب ارزش خود را ارائه دهید
قدرت محتوا به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی این است که در سراسر کانالها همه جا وجود دارد. مخاطبان محتوای شما را از طریق رسانههای اجتماعی، جستجو، ارجاع مستقیم و غیره پیدا میکنند. برخی از خوانندگان، کمپانی شما را به خوبی میشناسند و دیگران برای اولین بار محتوای شما را کشف میکنند. در همه موارد مهم است که چهارچوب ارزش شرکت شما در مرکز قرار گیرد. چرا خوانندگان باید وقت خود را صرف خواندن مطلب شما کنند؟ مهمتر از آن چرا خوانندگان شما باید برای کسب و کار خود با شرکت شما همکاری کنند؟ پاسخ این سوالات باید در وبلاگ شما باشد.
مطالعات موردی را ارائه دهید
قانون شماره ۱ در بازاریابی محتوایی این است که اینفوگرافیها و مقالههای وبلاگ شما نباید با موضوع فروش باشد. مخاطبان شما میخواهند مطالبی که جذاب، آموزشی و جالبی را بخوانند نه مطالبی که بیشتر شبیه به یک تبلیغات باشد. در عین حال بازاریابی محتوایی شما ملزم این است که مخاطبان شما را به فروش نزدیکتر کند. اما چگونه میتوان بین این دو موضوع توازن ایجاد کرد؟
از مطالعات موردی در سراسر وبلاگ خود استفاده کنید. این ابزارات بازاریابی به شما کمک میکنند تا شرکت و محصولات خود را بدون آن که جنبه فروش مستقیم داشته باشد، ترویج دهید. آنها منابع و داستان سراییهایی هستند که جالب و آموزشی هستند و برای توازن بین داستان سرایی و معاملات بسیار مناسبند.
برای شرکتهای B2B مطالعات موردی ممکن است به شکل PDF و با فرمت “چالشها، روشها، نتایج” باشند. برای شرکتهای B2C، مطالعات موردی ممکن به شکل دیگری باشد. به عنوان مثال، ModCloth بوتیک مد زنان، این امکان را ارائه میدهد که خریداران عکسهای محصولات را در قسمت بررسی کاربر خود ارسال کنند. ModCloth این مطالعات موردی را از طریق گالری استایل خود که خود یک پلت فرم بازاریابی محتوایی است، توزیع میکند.
خوانندگان خود را به مشترکان تبدیل کنید
برای مخاطبان جدید، بازاریابی محتوایی به عنوان یک رویکرد مقدماتی عمل میکند. در بسیاری از موارد، یک مقاله یا اینفوگرافی، اولین تعامل مخاطبان شما با شرکت شما است. مشتریان ثابت شما ممکن است فقط در حال دیدن سایت باشند، بدون اینکه قصد خرید داشته باشند. در هر صورت، مهم است که به روند زیر توجه داشته باشید: افرادی که در حال خواندن مطالب شما هستند، در حقیقت با هدف سرگرم شدن و جستجو این کار را انجام میدهند. در نهایت ممکن است آنها تراکنش انجام دهند، اما در طول این پروسه نیاز به یک تعامل دارند.
در حال حاضر شما ممکن است بپرسید: آیا واقعا مردم آدرس ایمیل خود را به اشتراک میگذارند؟ پاسخ این سوال هم مثبت و هم منفی است.
یک محتوای عالی برای ارائه یک پیشنهاد ارزشمند به منظور جذب مخاطبان به خبرنامه شما کافی نیست. آنچه که شما میتوانید انجام دهید این است که یک ارزش افزودهای ارائه دهید. مفید باشید و به این فکر کنید که چه ارزش افزودهای میتوانید ارائه دهید تا لیست خود را کامل کنید.
سخن آخر
بازاریابی محتوایی یک ابزار فروش نیست و در عین حال یک ابزار ایجاد برند نیز نیست. یک پلت فرم برای ایجاد روابط در یک مقیاس خاص است.
هنگامی که شما رابطه ای با مشتری بالقوه خود ایجاد نمودید، احتمال دارد که آنها آماده امتحان کردن محصولات شما شوند. در عین حال هنگامی که آنها در مرحله ارزیابی باشند، لزوما به معنای انتخاب برند شما نیست.
هدف شما ساده است: ایجاد و تقویت روابط بین مخاطبان خود. این دیدگاه ساده به تغییرات نرخ تبدیل شما کمک خواهد کرد.
بازاریابی محتوایی مبحثی است که کسب و کارها باید به آن توجه ویژهای داشته باشند. از طریق پلتفرم کانگورو برند خود را به مخاطب هدف خود معرفی کنید و از این طریق فروش خود را به حداکثر برسانیدش
چهارچوب ارزش خود را ارائه دهید
قدرت محتوا به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی این است که در سراسر کانالها همه جا وجود دارد. مخاطبان محتوای شما را از طریق رسانههای اجتماعی، جستجو، ارجاع مستقیم و غیره پیدا میکنند. برخی از خوانندگان، کمپانی شما را به خوبی میشناسند و دیگران برای اولین بار محتوای شما را کشف میکنند. در همه موارد مهم است که چهارچوب ارزش شرکت شما در مرکز قرار گیرد. چرا خوانندگان باید وقت خود را صرف خواندن مطلب شما کنند؟ مهمتر از آن چرا خوانندگان شما باید برای کسب و کار خود با شرکت شما همکاری کنند؟ پاسخ این سوالات باید در وبلاگ شما باشد.
مطالعات موردی را ارائه دهید
قانون شماره ۱ در بازاریابی محتوایی این است که اینفوگرافیها و مقالههای وبلاگ شما نباید با موضوع فروش باشد. مخاطبان شما میخواهند مطالبی که جذاب، آموزشی و جالبی را بخوانند نه مطالبی که بیشتر شبیه به یک تبلیغات باشد. در عین حال بازاریابی محتوایی شما ملزم این است که مخاطبان شما را به فروش نزدیکتر کند. اما چگونه میتوان بین این دو موضوع توازن ایجاد کرد؟
از مطالعات موردی در سراسر وبلاگ خود استفاده کنید. این ابزارات بازاریابی به شما کمک میکنند تا شرکت و محصولات خود را بدون آن که جنبه فروش مستقیم داشته باشد، ترویج دهید. آنها منابع و داستان سراییهایی هستند که جالب و آموزشی هستند و برای توازن بین داستان سرایی و معاملات بسیار مناسبند.
برای شرکتهای B2B مطالعات موردی ممکن است به شکل PDF و با فرمت “چالشها، روشها، نتایج” باشند. برای شرکتهای B2C، مطالعات موردی ممکن به شکل دیگری باشد. به عنوان مثال، ModCloth بوتیک مد زنان، این امکان را ارائه میدهد که خریداران عکسهای محصولات را در قسمت بررسی کاربر خود ارسال کنند. ModCloth این مطالعات موردی را از طریق گالری استایل خود که خود یک پلت فرم بازاریابی محتوایی است، توزیع میکند.
خوانندگان خود را به مشترکان تبدیل کنید
برای مخاطبان جدید، بازاریابی محتوایی به عنوان یک رویکرد مقدماتی عمل میکند. در بسیاری از موارد، یک مقاله یا اینفوگرافی، اولین تعامل مخاطبان شما با شرکت شما است. مشتریان ثابت شما ممکن است فقط در حال دیدن سایت باشند، بدون اینکه قصد خرید داشته باشند. در هر صورت، مهم است که به روند زیر توجه داشته باشید: افرادی که در حال خواندن مطالب شما هستند، در حقیقت با هدف سرگرم شدن و جستجو این کار را انجام میدهند. در نهایت ممکن است آنها تراکنش انجام دهند، اما در طول این پروسه نیاز به یک تعامل دارند.
در حال حاضر شما ممکن است بپرسید: آیا واقعا مردم آدرس ایمیل خود را به اشتراک میگذارند؟ پاسخ این سوال هم مثبت و هم منفی است.
یک محتوای عالی برای ارائه یک پیشنهاد ارزشمند به منظور جذب مخاطبان به خبرنامه شما کافی نیست. آنچه که شما میتوانید انجام دهید این است که یک ارزش افزودهای ارائه دهید. مفید باشید و به این فکر کنید که چه ارزش افزودهای میتوانید ارائه دهید تا لیست خود را کامل کنید.
سخن آخر
بازاریابی محتوایی یک ابزار فروش نیست و در عین حال یک ابزار ایجاد برند نیز نیست. یک پلت فرم برای ایجاد روابط در یک مقیاس خاص است.
هنگامی که شما رابطه ای با مشتری بالقوه خود ایجاد نمودید، احتمال دارد که آنها آماده امتحان کردن محصولات شما شوند. در عین حال هنگامی که آنها در مرحله ارزیابی باشند، لزوما به معنای انتخاب برند شما نیست.
هدف شما ساده است: ایجاد و تقویت روابط بین مخاطبان خود. این دیدگاه ساده به تغییرات نرخ تبدیل شما کمک خواهد کرد.
بازاریابی محتوایی مبحثی است که کسب و کارها باید به آن توجه ویژهای داشته باشند. از طریق پلتفرم کانگورو برند خود را به مخاطب هدف خود معرفی کنید و از این طریق فروش خود را به حداکثر برسانیدش
No comments:
Post a Comment