Wednesday, September 20, 2017

نکاتی درباره اشتباهات در شبکه های اجتماعی

دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده است
 


اشتباهاتی در شبکه های اجتماعی

نویسنده: نادر رفیعی  

نکاتی درباره اشتباهات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی متفاوت امروزه صاحبان کسب و کار را برای بازاریابی و فروش  و توسعه کسب و کار جذب خود کرده است اما دقت داشته باشید که اگر خطایی در این شبکه های اجتماعی رخ دهد ممکن استبرندینگ شما را نابود سازد . در این مقاله قصد داریم اشتباهات رایج در شبکه های اجتماعی را بررسی کنیم

پاسخ ندادن به بازخورد های منفی
بازخوردهای منفی همواره رخ می ‌دهند. شما می‌توانید آن‌ها را نادیده بگیرید، به عقب برگردید و یا از آن‌ها به نفع دیجیتال مارکتینگ بهره بگیرید. برخی از برندها به سادگی نظرات منفی را بدون در نظر گرفتن عواقب آن حذف می‌کنند. برخی دیگر بر این باور هستند که نادیده گرفتن نظرات منفی ممکن است عواقب بدی داشته باشد. به جای اجتناب از پاسخ دادن به نظرات منفی، آن‌ها را به عنوان فرصت‌هایی برای درخشش در نظر بگیرید. پاسخ متفکرانه و سریع به بازخوردهای منفی بدهید و از آن‌ استفاده کنید تا تعهد خود به خدمات به مشتریان را به نمایش بگذارید.
پست گذاری غیر مرتبط
در مقالات قبلی گفتیم استفاده از زمانبندی مناسب جهت انتشار پست تاثیر به سزایی در رشد شما خواهد داشت. حتما سعی کنید از یک استراتژی خاص تبعیت کنید و بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را گسترش دهید.پست هایی مرتبط با عنوان پیج انتخاب کنید و در ساعات مشخص انتشار دهید تا بتوانید فالوور های خود را حفظ کنید و از ریزش فالوور جلوگیری کنید

No comments:

Post a Comment