دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده
است
ارتباط بازاریابی محتوا با سئو دقیقا چیست؟
سئو یا Search Engine Optimization (بهینهسازی موتور جستجو) به اختصار یعنی انجام یک سری فعالیتها روی سایت برای بهبود رتبه کلمات کلیدی و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو.
بازاریابی محتوا هم در سادهترین شکل یعنی بازاریابی به وسیله محتوا.
بااینکه ظاهر قضیه ساده نشان می دهد ولی خیلی از افراد و حتی بسیاری از کسانی که با مقوله سئو و طراحی سایت و مانند آن سرو کار دارند، دقیقاً نمیدانند بین سئو و بازاریابی محتوا چه رابطهای برقرار است. اصلاً رابطهای دارند؟!
همچنین آنها پاسخ به این سؤالات را نمیدانند:
۱٫ آیا سئو و بازاریابی محتوا با یکدیگر همکارند یا دشمن و متضاد هم به شمار میروند؟
۲٫ آیا وقت گذاشتن برای یکی، ما را از توجه به دیگری بازمیدارد؟ یا برعکس، توجه به یکی، تقویت دیگری را به دنبال دارد؟
۳٫ مرز میان سئو و بازاریابی محتوا چیست و چگونه میتوان آن را درک کرد؟
پاسخ این است: SEO و Content Marketing (بازاریابی محتوا) در کنار هم، کاملکننده هم و دوست یکدیگرند.
ازاریابی محتوا یک فعل معلوم است با یک عملِ در حال انجام؛ یعنی اینطور نیست که شما یکبار آن را انجام دهید و دیگر تمام شود، بلکه فرایندی ادامهدار است و استمرار مییابد. بازاریابی محتوا و سئو دو بال یک پرندهاند.
وبمسترها، صاحبان صنایع و مدیران کسبوکارها برای موفقیت در این زمینه، هم باید به سئو توجه نشان دهند و هم با فوتوفنهای بازاریابی محتوا بهخوبی آشنا باشند.
ارتباط بازاریابی محتوا با سئو دقیقا چیست؟
اختصاصی از آنلاین پروژه ارتباط بازاریابی محتوا با سئو دقیقا چیست؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
سئو یا Search Engine Optimization (بهینهسازی موتور جستجو) به اختصار یعنی انجام یک سری فعالیتها روی سایت برای بهبود رتبه کلمات کلیدی و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو.
بازاریابی محتوا هم در سادهترین شکل یعنی بازاریابی به وسیله محتوا.
بااینکه ظاهر قضیه ساده نشان می دهد ولی خیلی از افراد و حتی بسیاری از کسانی که با مقوله سئو و طراحی سایت و مانند آن سرو کار دارند، دقیقاً نمیدانند بین سئو و بازاریابی محتوا چه رابطهای برقرار است. اصلاً رابطهای دارند؟!
همچنین آنها پاسخ به این سؤالات را نمیدانند:
۱٫ آیا سئو و بازاریابی محتوا با یکدیگر همکارند یا دشمن و متضاد هم به شمار میروند؟
۲٫ آیا وقت گذاشتن برای یکی، ما را از توجه به دیگری بازمیدارد؟ یا برعکس، توجه به یکی، تقویت دیگری را به دنبال دارد؟
۳٫ مرز میان سئو و بازاریابی محتوا چیست و چگونه میتوان آن را درک کرد؟
پاسخ این است: SEO و Content Marketing (بازاریابی محتوا) در کنار هم، کاملکننده هم و دوست یکدیگرند.
ازاریابی محتوا یک فعل معلوم است با یک عملِ در حال انجام؛ یعنی اینطور نیست که شما یکبار آن را انجام دهید و دیگر تمام شود، بلکه فرایندی ادامهدار است و استمرار مییابد. بازاریابی محتوا و سئو دو بال یک پرندهاند.
وبمسترها، صاحبان صنایع و مدیران کسبوکارها برای موفقیت در این زمینه، هم باید به سئو توجه نشان دهند و هم با فوتوفنهای بازاریابی محتوا بهخوبی آشنا باشند.
No comments:
Post a Comment