دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده
است
دیجیتال مارکتنیگ چیست؟ دیجیتال مارکتنیگ در حال حاضر موتور کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. بازاریابی دیجیتال موثر بازاریابی است که درواقع پل بین تکنولوژی الکترونیکی با روانشناسی در بازار است.
بازاریابی دیجیتال چه چیزی نیست؟
برای درک این مطلب که تکنولوژی دیجیتال مارکتنیگ چیست، آسان ترین راه این است که طبقه بندی کنیم که بازاریابی دیجیتال از چه چیزهایی تشکیل نشده است. کانال های بازاریابی سنتی مانند چاپ، رادیو، تلوزیون و بیلبوردها اشکال بازاریابی دیجیتال نیستند.
این کانال ها در مدت زمان طولانی موفق بوده اند اما در عصر مدرن امروز مؤثر نیستند.
من معتقدم که کانالهای بازاریابی سنتی از دو محدودیت عمده ارتباط یک طرفه و بدون باز خورد زمان واقعی رنج می برند. من به عنوان شخصی که در بازاریابی پیر شده است و کهنه سرباز این راه است همیشه اعتقاد دارم که بازاریابی یک خیابان دو طرفه است. متاسفانه کانالهای بازاریابی سنتی ایجاد ارتباط بین مشتری و بازاریاب نمیکنند و باعث گفتگو بین این دو نمیشوند. ثانیاً انفجار سریع اینترنت و رسانههای اجتماعی به منظور برقراری ارتباط، کلید اصلی موفقیت است. درحالی که بازاریابی سنتی همه چیز را در بر دارد، بازاریابی دیجیتال بر جنبه مهمتری از ایجاد تجربه برای کاربران تمرکز دارد.
دیجیتال مارکتینگ
کانالهای بازاریابی دیجیتال
به معنای گستردهتر، اینترنت قلب بازاریابی دیجیتال است، اینترنت چند برنامه کاربردی ارائه میدهد مانند وب، ایمیل، IM، RSS، که توسط بازاریابان برای مبارزات انتخاباتی هزینه میشود. رشد انفجاری گوشیهای هوشمند و تبلتها باعث شده است که تلفن همراه به عنوان یک کانال بازاریابی دیجیتال همه گیر که مورد پذیرش همه میباشد ظهور کند.
رسانههای اجتماعی یک سفیر عالی در زمینه بازاریابی دیجیتال بوده اند.در حالیکه انگیزه اولیه برای شبکههای اجتماعی در تعامل فرد بود. شبکههای اجتماعی پیشرو مانند فیسبوک و توییتر به ابزار بازاریابی دیجیتالی ارزشمند تبدیل شده اند.
No comments:
Post a Comment