دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده
است
بهترین شیوههای بازاریابی دیجیتال در سال 2017
تحول تکنولوژی باعث شده است که مسیر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال ما تغییر کند و این خود مشکل بزرگی را برای متخصصان صنعت ایجاد میکند تا بتوانند با روند در حال تحول روبرو شود و بهترین راه برای ترکیب آنها با بازاریابی خود را پیدا کنند.
این مقاله یک نگاه به روز برای بازاریابی دیجیتال در سال 2017 به بهترین شیوه میباشد و اینکه بازاریابی دیجیتال در سال 2017 چگونه است و چگونه بازاریابان میتوانند از پیشرفتهای تکنولوژی برای ایجاد استراتژی خود استفاده کنند.
بازاریابی محتوا برای پاسخ به نیازهای محتوایی
بازاریابی محتوا در تکامل بازاریابی دیجیتال نقش مهمی ایفا کرده است. اقتضای روزافزون محتوا در سال 2017 باعث شده است که داشتن یک استراتژی محتوا که با اهداف گستردهتر هماهنگ است، برای هر برند تجاری ضروری باشد.
اما تمرکز بر محتوا به این معنی نیست که به کمیت بیش از کیفیت توجه کنیم. در سالهای اخیر مهمترین چیز برای هر برند تجاری، اولویت بندی مطالب مرتبط و عمیق بوده است.
انتظار میرود که محتوای نوشته شده در آیندهای نزدیک از بین برود، اما ظهور محتوای بصری هم به صورت تصویر و هم به صورت فیلم، به برندهای تجاری راههای منحصر به فردی برای برجسته سازی و نمایش خلاقانه خود ارائه داده است.
بازاریابی فیلم یکی از بزرگترین گرایشهای بازاریابی در سال گذشته بوده است و بیشتر هم خواهد شد چرا که شبکههای اجتماعی بیشتر به سمت تولید اینگونه محتوا برنامه ریزی شده اند.
اتوماسیون بازاریابی
اتوماسیون بازاریابی میتواند استراتژی دیجیتال را با ارائه یک تجربه بهبود یافته و مرتبط با کاربران تسهیل کند.
این یک تمرین است که به بازاریابان کمک میکند وظایف خودکار را با استفاده از رویدادهای اتفاق افتاده که در لحظات تعیین شده رخ میدهند، به طور اتوماتیک انجام دهند. کاربرد مناسب اتوماسیون بازاریابی میتواند کانالهایی مثل بازاریابی ایمیل و رسانههای اجتماعی را به نحو موثرتری ایجاد کند.
انواع دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی مبتنی بر داده
استفاده از دادهها همراه با اتوماسیون بازاریابی میتواند منافع زیادی برای استراتژی دیجیتال ایجاد کند. برندهای تجاری ، برای درک نیازهای مشتریان، کمک به آنها برای بهبود فروش و رضایت مشتری، شروع به تحقق فرصتهای بیشماری که دادهها فراهم میکنند نمودهاند.
زمانی که یک استراتژی جدید بازاریابی دیجیتال را طراحی میکنید، شخصی سازی بسیار حیاتی است. این نشان میدهد که چگونه یک شرکت بهترین راه برای نزدیک شدن به یک مخاطب هدف را میداند. ترکیبی از شخصی سازی و تقسیم بندی باعث میشود مشتریان و چشم انداز احساس ارزش بیشتری کنند رفتار آنها بینشهای مهمی را به بازاریابان ارائه میدهد.
همانطور که رسانههای اجتماعی به ما انواع مختلفی از تجزیه وتحلیل را ارائه میدهد، ایده خوبی برای بیشتر شرکتها است تا با استفاده از دادههای موجود برای ایجاد یک برنامه کاربردی برای مخاطبانشان به سمت استراتژیک تر شدن پیش بروند.
به عنوان مثال فیسبوک آپشنی را فراهم کرده است که با اضافه کردن یک لیست موجود از افراد مخاطبان سفارشی و هدفمند را هدف قرار میدهد تا منافع مربوطه را کشف کند. این یک نمونه عالی است که نشان میدهد چگونه دادههای موجود میتوانند به هدف بازاریابی منجر شوند یا چشم اندازهای معروف را شناسایی و پیدا کنند.
بازاریابی موبایل
طبق گفته Comscore، کاربران آمریکایی به طور میانگین 87 ساعت در هر ماه را به مرور تلفنهای هوشمندشان میپردازند. استفاده روزافزون از تلفن همراه باعث میشود که یک استراتژی بازاریابی متمرکز با تلفن همراه طراحی شود.
در استراتژی بازاریابی متمرکز بر تلفن همراه باید این موارد را در نظر گرفت:
• سرعت
• قابلیت دسترسی
• خوانایی
• انواع مختلف مصرف محتوا
• تمرکز بصری
ایجاد بازاریابی اختصاصی تلفن همراه از صفحات بهینه سازی شده تلفن همراه به تبلیغات متفرقه موبایل، ممکن است به نظر زمان و منابع فشرده، اما این سرمایه گذاری بسیار ارزشمند در سال 2017 است.
استفاده جهانی از تلفن همراه برای اولین بار در سال2016 از دسکتاپ سبقت گرفت.هزینههای تبلیغات تلفن همراه نیز در همان سال به بالاترین حد خود رسید. این نشان دهنده روند روبه رشد استفاده از تلفن همراه است. مهمتر از همه اینکه کاربران در ابتدا و در درجه اول به اطلاعات در دستگاههای تلفن همراه خود دسترسی دارند.
چالش عمده در بازاریابی تلفن همراه تغییر چشم انداز و کمبود توجه و تمرکز برای توجه به پیامهای تبلیغاتی یا یک نام تجاری است که کمتر از آن شناخت دارند.
رسانههای اجتماعی برای جذب و خدمات رسانی به مشتری
بازاریابی رسانههای اجتماعی در حال حاضر فراتر از تعداد لایک و فالوور یک نام تجاری ، باید ابزاری ارزشمند در تلاش برای بهبود خدمات مشتری باشد.
خدمات اجتماعی به مشتریان در حال افزایش است. بسیاری از برندهای تجاری برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان خود در سریع ترین زمان ممکن، از توییتر و فیس بوک استفاده میکنند.
به عنوان مثال فیسبوک، حتی با یک سری از ویژگیها مثل ارسال پیامهای خودکار فوری زمانی که شما دور هستید با معرفی چت رومهای پیام رسانی برای ارائه ارتباطات فوری و معاملات سری، این ارتباط را تسهیل می کند.
به علاوه یک ترکیب CRM میتواند یک ترکیب قدرتمند باشد، به شرکت کمک میکند تا مخاطبان خود را درک کند و ارتباط خود را در ساختار بیشتر سازماندهی کند.
SEO تلفن همراه
جستجوگرها به طور قابل ملاحظهای تحت تاثیر مخاطبان رو به رشد در تلفن همراه قرار دارند که در هنگام ساخت یک استراتژی جستجوی ارگانیک ضروری است.
حضور در جستجو، کلید موفقیت بسیاری از برندهای تجاری برای ایجاد آگاهی از محصول خود و حضور در زمانی که مصرف کنندگان در حال انجام تحقیقات در طول فرایند خرید هستند، می باشد.
بیشتر موتورهای جستجو در تفسیر پرس و جوهای کاربران هوشمند هستند.و یک تجربه موبایلی خوب به طور فزاینده در رتبه بندی اهمیت دارد.
یکی دیگر از ویژگیهای جالب آن اهمیت جستجوگرهای محلی، به ویژه در میان کاربران تلفن همراه است که در جستجوی «نزدیک به من» جستجو می کنند.
بسیاری از شرکتها در تلاش برای بهره گیری از این امکان برای رسیدن به مخاطبان بسیار خاص و ارائه بهترین ارزشها برای آنها هستند.
No comments:
Post a Comment